Práca lacná, málo platná…
Prečo lacné SEO (ne)musí fungovať
Ak narazíte na „šikovných“ obchodníkov, na akých sme narazili my, budú vás presviedčať o tom, že aj keď zaplatíte málo, dostanete veľa. My sme naleteli, čo je dôvod, prečo teraz píšem tieto riadky. Na internete sme si našli viaceré agentúry, niektoré si za optimalizáciu pýtali skutočne nekresťanské peniaze, no a potom tu boli také, ktoré si pýtali asi až skutočne podozrivo nízke sumy.
Na začiatok je potrebné povedať, že pri SEO optimalizacii cenanebude vždy rovnaká. Vplýva na to mnoho faktorov, napríklad to, čo ste už v rámci optimalizácie na svojom webe urobili, niekedy možno i nevedomky, čo od nej očakávate a ako veľa ste do nech ochotní investovať. Na druhej strane je tiež potrebné povedať to, že na prvý pohľad závratné alebo naopak podozrivo nízke sumy, nie sú dobrý ukazovateľom.
Ako to vyzerá, keď lacné SEO nefunguje
Lacné SEO, ktoré nefunguje, sa vám nakoniec predraží. To je prvá vec, ktorú by ste si mali uvedomiť. Načo by ste platili za zemiaky, ktoré neujete, pretože sú zhnité? Takto šetrenie asi nevyzerá. Ak za SEO zaplatíte málo, na oplátku toho dostanete málo, no a ak má optimalizácia skutočne fungovať, tak musí byť robená premyslene, systematicky a pravidelne.
Inak proste nebude fungovať, no a tieto tri veci nebude robiť nikto, komu zaplatíte nejakých dvadsať eur za mesiac. Ba to vám môžem dať okrúhlu pečiatku. Potom, ako sme vystriedali tri lacné agentúry, sme si za SEO konečne normálne zaplatili a efekt prišiel do niekoľkých mesiacov.